Przejdź do głównej zawartości

LISTA - Gadżety ułatwiające sprzątanie

Nigdy nie przepadałam za sprzątaniem i starałam się robić to jak najszybciej. Teraz, gdy jestem mamą to już w ogóle mam mało czasu oraz chęci (zwłaszcza chęci), więc postanowiłam ułatwić sobie trochę te niezbyt przyjemne zajęcie paroma gadżetami z AliExpress. Niektóre z nich okazały się wielkim hitem i już nie wyobrażam sobie życia bez nich. W tym poście chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat gadżetów, które już zamówiłam i wypróbowałam, a także tymi, których jeszcze nie zamówiłam, ale czekają na liście ulubionych na swoją kolej lub które jeszcze nie dotarły. Oczywiście postaram się regularnie uzupełniać listę o coraz to nowe gadżety. Listę piszę w losowej kolejności, żeby później wraz z jej uzupełnianiem nie trzeba było szukać nowych zapisów.



MAGICZNE GĄBKI
Podejrzewam, że większość z was zna te gąbki i miała okazję je przetestować. Wiele osób nie rozumie ich fenomenu twierdząc, że szybko się kruszą i ogólnie nie są specjalnie wyjątkowe. Podejrzewam, że po prostu trafili na gąbki gorszej jakości, bo podobno można się spotkać z lepszymi i gorszymi. Według opinii te cieńsze są gorsze. Mi się udało trafić na gąbki bardzo dobrej jakości, chociaż zamawiałam je można powiedzieć, że w ciemno, bez czytania żadnych recenzji i bez zaglądania w feedback (jeszcze nie bardzo umiałam się odnaleźć na Ali). Gąbki przetestowałam wielokrotnie, nawet na bardzo ciężkich zabrudzeniach (chociaż tutaj pomógł jeszcze środek czyszczący, jednak zwykła gąbka w ogóle nie dawała rady a z magiczną nawet nie trzeba było szorować). Oczywiście polecam gąbki z mojego linku, bo nie wiem jakiej jakości są inne. Ja używam ich prawie do wszystkiego. Gąbki się ścierają, więc najlepiej od razu wziąć więcej sztuk.
Cena: 4.32$





BRĄZOWA MAGICZNA GĄBKA
Tym razem już nie taka tania jak jej biała wersja, a to dlatego, że też nie tak łatwo ją zedrzeć. Sprawdza się do przypaleń i dobrze się nią czyści na przykład piekarnik. Warto ją mieć w swoim domu.
Link: https://goo.gl/pyhY4w
Cena: 0.73$



MAGICZNY CZYŚCIK
Kolejne magiczne cudo, które bardzo ułatwia życie. Czyścik nadaje się do przypaleń lub bardzo trudnych zabrudzeń na garnkach lub spodzie patelni. U mnie sprawdził się znakomicie. Niewielki minus za to, że rysuje powierzchnię (chyba podobnie do druciaka). Polecam.
Cena: 0.59$



SILIKONOWA GĄBKA
Jeszcze nie do końca wiem, co o niej sądzić. Zamówiłam ją ze względu na to, że łatwo ją samą wyczyścić. Jednak sama nie wiem, czy dobrze mi się nią myje. Najczęściej używam ją do rzeczy, które by mi bardzo zabrudziły zwykłą gąbkę, np. garnek po sosie do spaghetti. Z kolei moja teściowa jest zadowolona i mówi, że bardzo dobrze jej się nią myje. Chociaż jej kupowałam z innego sklepu, trochę droższą i może jednak te gąbki się różnią.  A może to po prostu zależy, jak komu przypasuje. To już same musicie ocenić. Poniżej wklejam linki do obu gąbek.
Link (do tańszej gąbki): https://goo.gl/VLJbYM
Cena: 1.04$
Link (do droższej gąbki): https://goo.gl/ii9J1k
Cena: 1.76$



ANGRY MAMA - GADŻET DO CZYSZCZENIA MIKROFALI
To rzeczywiście można powiedzieć, że jest tylko gadżet, bo łatwo się obejść bez tego. Jednak ja lubię używać "Wściekłej Teściowej" do czyszczenia mikrofali. Wystarczy nalać odpowiednią ilość (jest tam zaznaczone) wody i octu i wstawić na kilka minut do mikrofali. Łatwo później zetrzeć cały brud z mikrofali.
Link: https://goo.gl/auoAEZ
Cena: 1.68$



MINI SZCZOTKA Z SZUFELKĄ
Fajna szczoteczka idealnie się nadaje do wyczyszczenia wąskiej szpary w ramie okna. Może też nie jest to niezbędny gadżet, ale bardzo przydatny. Zwłaszcza, że kosztuje tak niewiele.
Link: https://goo.gl/rFFuYL
Cena: 0.80$

Powyższe gadżety mam, używam i polecam. Jednak na AliExpress są tysiące różnych mniej lub bardziej przydatnych gadżetów i jeszcze nie wszystkie dałam radę zamówić lub przetestować. Poniżej wklejam linki do ciekawych przedmiotów, których jeszcze nie posiadam, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Zdjęcia do poniższych linków pochodzą z aukcji (nie mam tych przedmiotów, więc niestety nie mam realnych zdjęć.

SPECJALNA KOŃCÓWKA DO ODKURZACZA
Gdybym miała normalny odkurzacz z pewnością już dawno bym to zamówiła. Podobno doskonale nadaje się do czyszczenia drobnych rzeczy np. w komputerze lub klawiatury.
Link: https://goo.gl/V8PQBv
Cena: 3.92$



CZARNA MAGICZNA GĄBKA
Skoro białe i brązowe gąbki dają wspaniałe efekty to i ta powinna się dobrze sprawdzić.
Link: https://goo.gl/RrU2Yu
Cena: 0.58$



MAGICZNY GLUT/KLEJ/GĄBKA
Według recenzji "glut" daje radę z czyszczeniem klawiatury. Starcza nawet na kilka użyć.
Link: https://goo.gl/wMbzqC
Cena: 1.19$



MASZYNKA DO CZYSZCZENIA PĘDZLI
Niestety mam ograniczony budżet na Ali, bo z chęcią bym sobie to kupiła :) Do maszynki wkłada się pędzel, który zaczyna wirować i się czyścić. Widziałam na filmiku ten cudowny efekt i bardzo mi sie podobał. Jednak nie wiem jak to w rzeczywistości wygląda.
Link: https://goo.gl/HQPB36
Cena: 20.26$



Postaram się sukcesywnie uzupełniać listę jeśli znajdę jeszcze coś ciekawego. A może wy macie jakieś super gadżety lub sposoby na ułatwienie sobie sprzątania? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA - Grzechotki na ręce i stopy

W poprzednim poście przedstawiłam mój ranking najlepszych rzeczy zamówionych dla dziecka w 2017 roku. Pisałam, że tych rankingów będzie więcej, jednak tym razem zdecydowałam się dodać recenzje, ponieważ te grzechotki zajęły dość wysokie miejsce w tym rankingu, a recenzję już dawno temu miałam przygotowaną. Mimo, że będę dodawać też recenzje, zwłaszcza tych rzeczy, które znalazły się w TOP 10 to i tak w międzyczasie przygotowuję jeszcze kolejne rankingi. Niestety na razie najwięcej mam ich w głowie, a nie na komputerze. Jednak postaram się wyrobić jak najszybciej. A teraz czas już na recenzję. GRZECHOTKI NA RĘCE I STOPY LINK:  https://goo.gl/oZ5ZWX CENA: 3.86$ SKLEP: Baby-baby Funny Toy Store →  https://goo.gl/DDThvR OCENA: 8/10 ZAMÓWIONE: 28.10.2017r. DOSTARCZONE: 29.11.2017r. PRZESYŁKA: China Post Registered Air Mail -  d armowa, list polecony (ale zamawiałam też matę grającą, więc mogła być polecona ze względu na matę). Dostawa około 1 miesiąca. OPIS: Zestaw czte

RECENZJA - Klips do robienia koka

Gdy moja córka przyszła na świat, moje długie włosy stały się problemem. O ścięciu oczywiście nie było mowy, więc codziennie robiłam byle jakiego koka samą gumką do włosów. W domu i tak nikt nie widział. Ale co poza domem? Korzystałam przez jakiś czas z wypełniacza, ale przy długich włosach średnio to pasowało. Jak zwykle z pomocą przyszedł ktoś na grupie o Aliexpress, kto wrzucił linka do tego fantastycznego narzędzia. KLIPS DO ROBIENIA KOKA LINK:  https://goo.gl/uUCt3t CENA: 0.80$ SKLEP: Eva Store OCENA: 9/10 ZAMÓWIONE: 29 października 2017r. DOSTARCZONE: - PRZESYŁKA: China Post Ordinary Small Packet Plus – darmowa, nierejestrowana. Dostawa około miesiąca. OPIS: Klips, który ułatwia robienie koka. Owija się niego włosy, a następnie przełamuje i formuje koka. RECENZJA: Mam długie i gęste włosy, więc taki przyrząd jest idealny przy tworzeniu koka. Można go zamówić w różnych wersjach kolorystycznych. Gdy ja zamawiałam miałam jeszcze ciemnobrązowe włosy, dlatego

RANKING 2017 - 10 najlepszych przedmiotów zamówionych dla dziecka

Niedawno zaczął się nowy rok, więc postanowiłam zrobić podsumowanie moich zamówień z 2017 roku. Wiadomo, że na AliExpress trzeba czekać jakiś czas na przesyłkę, więc i ja musiałam czekać ze zrobieniem rankingu, zwłaszcza, że chciałam jeszcze wypróbować to, co kupiłam. Chociaż niestety nie wszystko się jeszcze udało przetestować. Nie jest to wybór ze wszystkich przedmiotów, jakie są dostępne na AliExpress, tylko tych, które ja zamówiłam. Od razu ostrzegam, że zdjęcia niektórych z przedmiotów są wykonane zwyczajnie na stole lub w innym brzydkim miejscu, ale gdy je robiłam nie wiedziałam, że będę prowadzić bloga, a już je komuś dałam lub są zużyte, więc nie mam jak zrobić ładnych zdjęć. Jednak chcę, żebyście mogli zobaczyć realne zdjęcia recenzowanych przedmiotów, więc mimo wszystko je dodaję. Zacznę od rankingu rzeczy, które zamawiałam dla dzieci, nie tylko dla mojej córki, ale również moich siostrzenic lub chrześnic. Ranking jest całkowicie subiektywny, więc nie wszystko otrzymało lub o